Izradila: Tanja Jovanović
IZRADITI UREZANI DŽEP- DVA PASPULA ( prakseološka nastava )
Vrijeme trajanja: 6 sati- dnevno
NAPOMENA: Učenici su već stekli vještinu izrade urezanog džepa sa jednim paspulom, kao i sa tehnološkim operacijama rada. Zadatak je primijeniti stečene vještine i znanje na novu složeniju vrstu urezanih džepova, te da nadopune nove operacije rada kao i sami proces izrade.
AKTIVNOSTI:
- učenik piše tehnološke operacije rada izrade urezanog džepa sa dva paspula- individualni rad
-učenik ucrtava krojne dijelove na materijal ( osnovni i međupodstavu )- individualni rad
- učenik izrezuje krojne dijelove- individualni rad
- učenik koristi strojeve koji su potrebni za izradu džepa sa dva paspula - individualni rad
- učenik strojno spaja krojne dijelove u jednu cjelinu- individualni rad
Elementi vrednovanja |
DA |
NE |
DJELOMIČNO |
BILJEŠKE( na čemu učenik još mora poraditi) |
Točnost svih tehnoloških operacija rada |
|
|
|
|
Točnost dimenzija urezanih džepova sa dva paspula |
|
|
|
|
Korištenje stručne terminologije |
|
|
|
|
Polaganje krojnih dijelova na materijal u skladu sa pravilima struke(smjer polaganja, minim. utrošak materijala) |
|
|
|
|
Preciznost izrezivanja krojnih dijelova od materijala |
|
|
|
|
Preciznost našivanja podlistka na otvor džepa |
|
|
|
|
Pravilno spajanje džepnih vrećica |
|
|
|
|
Ispravno korištenje strojeva koji su potrebni za izradu džepa sa dva paspula |
|
|
|
|
Zadano vrijeme izrade od 180 min. |
|
|
|
|
Učenici koji imaju više od 60% označenih sa NE i DJELOMIČNO nisu u potpunosti zadovoljili zadani zadatak, zbog toga uz dodatne bilješke nastavnika rade ispravak uočenih grešaka.
IZRADA UREZANIH DŽEPOVA SA DVA PASPULA |
|||
Lista procijene- samovrednovanje |
DA |
NE |
djelomično |
Jesam li napisao/la sve tehnološke operacije rada koje su potrebne za izradu džepa sa dva paspula |
|
|
|
Jesam li pravilno položilo/ la krojne dijelove na materijal ( osnovna i međupodstava) |
|
|
|
Jesam li precizno ucrtalo/la krojne dijelove na materijal poštujući pravila struke |
|
|
|
Jesam li precizno izrezao/la sve krojne dijelove od materijala |
|
|
|
Jesam li odabrao/la sve strojeve koji su mi potrebni za izradu urezanog džepa sa dva paspula |
|
|
|
Jesam li precizno ucrtalo/la dužinu i širinu otvora džepa |
|
|
|
Jesam li precizno sašilo/la paspule na otvor džepa |
|
|
|
Jesam li precizno prorezalo/la otvor džepa |
|
|
|
Dali mi paspuli zatvaraju otvor džepa |
|
|
|
Jesam li učvrstio/la krajeve džepa |
|
|
|
Jesam li pravilno spojio/la džepne vrećice na paspul |
|
|
|
Jesam li izglačala gotovi džep |
|
|
|
Kod vršnjačkog vrednovanja učenici prvo rade individualno, nakon isteka zadanog vremenskog roka učenici zamjene uratke kako bi procijenili kvalitetu i stručnost drugog učenika, te i sami poradili na uočenim greškama.
IZRADA UREZANOG DŽEPA SA DVA PASPULA |
|||
Lista procjene – vršnjačko vrednovanje |
DA |
NE |
DJELOMIČNO |
Je li slijedio/la tehnološki redoslijed operacija rada za izradu urezanih džepova |
|
|
|
Je li točno izmjerila širine paspula u odnosu na zadane dimenzije džepa |
|
|
|
Je li točno ucrtala otvor džepa |
|
|
|
Je iskoristila sve krojne dijelove koji su potrebni za izradu urezanog džepa |
|
|
|
Je li džep funkcionalan |
|
l |
|
Je li izradila džep u zadanom vremenu |
|
|
|
Formativno vrednovanje
Nakon samovrdnovanja i vršnjačkog vrednovanja učenici će odgovoriti na kontrolni ispit od nekoliko pitanja putem digitalnih alata, kako bih mogla dobiti povratnu informaciju o usvojenim sadržajima koji se odnose na izradu džepa sa dva paspula.
Postignuća učenika ću upisati u bilješke učenika.
« Svibanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |