2017-10-30 12:16:17

Promocija projekata MOTEFIK i MENO u sklopu europske Time to Move kampanje

    

U amfiteatru Doma mladih, u petak 27. 10., Info zona (portal za mlade) je u sklopu europske Time to Move kampanje organizirala događanje usmjereno ka promociji projekata međunarodne suradnje u kojima sudjeluju srednjoškolci i njihovi nastavnici i nastavnice.

Time to Move kampanja pokrenuta je od strane Eurodeska, besplatnog info-servisa Europske komisije koji mladima i svima koji rade s mladima pruža kvalitetne informacije o europskim programima i politikama za mlade, s ciljem promicanja mobilnosti u svrhu učenja i usavršavanja.

Kao primjer dobre prakse Obrtnička škola je pozvana da prezentira svoja iskustva sudjelovanja u međunarodnim projektima u strukovnom obrazovanju.

Voditeljica našeg Erasmus+ KA1 projekta MOTEFIK, Gordana Kulić, prezentirala je provedbu projekta kao i samu mobilnost učenika kojoj je cilj bio unapređenje strukovnih vještina i stjecanje novih znanja kroz stručnu praksu u trajanju od  dva tjedna u partnerskim institucijama, a u svrhu osnaživanja zapošljivosti, osobnog razvoja i olakšavanje prijelaza na tržište rada nakon završetka strukovnog obrazovanja.

Također, predstavila je i Erasmus+ za 2017.g. za Ključnu aktivnost 1 projekt MENO koji je u tijeku.

 

Gordana Kulić, voditeljica projekta


Obrtnička škola Split